In deze uitzending

De uitzending is voorbij

Heb je Radar gemist, of wil je het programma terugkijken?

Klik hier om uitzending te kijken.

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van consumentenzaken? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

Radar Testpanel

Via het Radar Testpanel kan jij je mening geven over services, diensten en producten. Als Testpanellid krijg je per e-mail regelmatig enquêtes toegestuurd. Met het invullen hiervan help je ons om producten en diensten te verbeteren.

Meld je hier (gratis) aan

Radar op Facebook

Op onze Facebook-pagina plaatsen we iedere dag het meest interessante nieuws, foto's van achter de schermen en horen we graag jouw mening over bepaalde onderwerpen.


Like Radar op Facebook
Douche

Douche

Verschrikkelijk slechte service meegemaakt? Of een keer onverwacht
in de watten gelegd door een bedrijf? Laat het Radar weten. Geef hier
een bedrijf op voor een Warme of Koude Douche en lees inzendingen
van anderen.

Autobedrijf Van der Zande

25-02-2008 | Inzender: Marcel en Riky Jongman

warme douche

Onze Hyundai Matrix CRDI had vanaf het begin (augustus 2007) problemen met het terugschakelen naar de tweede versnelling. Bij de eerste onderhoudsbeurt is hiervan melding gemaakt. De medewerker van Van der Zande vond echter dat de auto helemaal beroerd schakelde en nodigde ons uit de auto maandag 18 februari te brengen om het probleem op te lossen.

We moesten er rekening mee houden, dat wij de auto drie dagen kwijt zouden zijn. Vanzelfsprekend was er een vervangende auto beschikbaar. Na vier dagen hebben we eens geïnformeerd naar de stand van zaken. Bij Van der Zande was men van mening, dat de versnellingsbak in zijn geheel vernieuwd moest worden.

De importeur vond echter dat men de bak eerst maar eens moest proberen te repareren. De versnellingsbak werd gedemonteerd en weer gemonteerd zonder noemenswaardige verbetering. Van der Zande vond dat er een nieuwe versnellingsbak moest komen: en die kwam er dus uiteindelijk.

Vandaag hebben we de auto weer opgehaald en hij schakelt stukken beter.

Een warme douche voor de service en vasthoudendheid van Hyundai Van der Zande is naar onze mening zeker op zijn plaats.



Reacties

Melding verstuurd


De reactie is gemeld. De redactie neemt deze zo spoedig mogelijk in behandeling.

Melding versturen mislukt


De klacht kan helaas niet in behandeling genomen worden.
De reden hiervoor:


Vul het klachtenformulier volledig in, dan wordt deze zo spoedig mogelijk in behandeling genomen.

Reactie melden





  1. Geef aan waarom bovenstaande reactie ongepast is.
Er zijn nog geen reacties.